Film Falco - Verdammt wir leben noch –

Movie Zone - informace o filmu Falco - Verdammt wir leben noch!

Datum: 30. 11. 2008 14.51 | 1666× | Kategorie: RECENZE, KRITIKY | Komentáře: 0

Movie Zone

Movie Zone, krásná stránka. Je tam napsáno „Informace o filmu", ale je to vlastně taková malá recenze, i když autoři slibují další recenzi. A já si pochvaluju. No, tak takhle to má být. Sympaticky a přehledně udělaná stránka se všemi potřebnými informacemi o filmu, článek stručný, výstižný, nikomu nenadbíhající, vyjadřující zcela nestranný názor a především - bez pravopisných hrubek. Je radost se na ten web podívat a já se opravdu budu těšit na tu recenzi. A autory velice chválím a mám z nich radost, jsou to odborníci.

A tak jsem panu redaktorovi napsala tento kratičký vzkaz a pozvala jsem ho sem, na blog:

Vážený pane, chtěla bych pochválit nejen úroveň této stránky, ale také toho, co zde uvádíte. Vedu webovou stránku o rakouském zpěváku Falcovi a v poslední době se setkávám s přímo hroznými kritikami filmu Falco, které jsou neodborné a plné pravopisných chyb. Ta Vaše je výstižná, nestranná, konečně se našel někdo, kdo neopisuje pojem "sjetý Falco" od ostatních. A informace jsou vkusně a přehledně uspořádány.

Zvu Vás na návštěvu ke mně na http://falco1957.sblog.cz  na podívanou, počteníčko o Falcovi a poslech jeho písní. Zajisté se Vám budou líbit mé články, Falcovy fotky a všelijaké jeho songy v playlistech, i když třeba tohoto zpěváka nemáte mezi oblíbenými. A prosím, abyste omluvil mou tak trošičku drzost. Tak se mi tady líbilo, že jsem oproti pravidlům Copyright ofotila ten Váš článek a dala jsem si jej na web. Vše o filmu Falco-Verdammt wir leben noch! najdete v rubrice 40 na mém blogu. Ještě jednou děkuji a zdravím Vás. Budu se sem ráda vracet, nejen kvůli filmu Falco.

Webmaster Dagmara, alias Falco1957